« Home | NIEUWEN OASEM We goan der ier ne kje ne nieuwen d... » | BERICHT UIT IERLAND al utgeblet dak weg benne? D... » | GROETJES UIT DUBLIN Jist vor te zeggen damme morn... » | GIJZELING EN VIV Ik hou de Fortisdirectie gegijzel... » | DUBLIN Kè verleen weke noa Dublin gewist in 'twie... » | DAVE Gistern ek jèrst nor den Irish Pub gewist, e... » | VERJOARDAG Dinge Hulla è gevroagd ofdak nie noa z... » | POTENTIELE VRIJAGES Populairste voornamen voor me... » | WUVEN Gisterennuchten riek noar kortrik up dotost... »

HALLO VLAANDEREN

(euh, ik weet dat mijn fanbase nog net niet zo groot is, maar als Salem Segers er ooit in geslaagd is om 50.000 platen te verkopen, mag ik toch wel enige hoop koesteren, niet?)

"Ik kan u met de nodige trots melden dat onze verwoede fitness-inspanningen al hun vruchten beginnen af te werpen. Waar vorige week nog een grote ton Guinness te zien was, dacht ik gisteren al twee onderscheiden helften te ontwaren. De vreugde was echter van korte duur toen bleek dat het gewoon mijn navel was, die na zes maanden opnieuw de kop boven water (euh, Guinness) stak. Ik moet toch al serieus vermagerd zijn: waar een maand geleden mijn volledige middenvinger in mijn navel verdween, ik krijg er nu nog met moeite mijn pink in...

Vorige donderdag mijn 'inductie' gekregen in de gym. Ikke daar naartoe met mijn Monthy Phython-best of in mijn cd-speler ('Sit on my face and tell me that you love me' en 'Penissong'- full lyrics op aanvraag). Komt mijn personal assistant , Rob 'Do you really want to hurt me' O'Brien, naar mij toe. Heb ik die cd maar snel opgeborgen. Toen Rob namelijk na dertig seconden zei dat ik mijn tummy moest inpullen en mijn buttocks squeezen, wist ik genoeg. Don't worry Rob, I'll squeeze me buttocks, just in case. Het is toch godgeklaagd met die gelijkgeaarden. Overal geinfiltreerd. Dienen Dan Brown maar zagen dat de Illuminati de baarlijke duivel zijn. Elio Di Rupo is volgens mij geen Illuminati, maar hij heeft wel de Belgische touwtjes in handen en ik denk dat hij een bezoekje aan 'The George' niet zou afslaan...

Keith 'brace yourselfs, I'm coming in dry' Murphy en Bruno 'Oh God, girls snogging everywhere. I've died and gone to heaven' Bietje in 'The George'


Afijn, ik heb vorige week 5 km geroeid (nog 975 en ik ben in Oostende), een hondertal gefietst en kweetniehoeveel gezwommen. Ik heb ook zo'n 13680 lbs. gehoffen, geduwd of gesleept en een 1302 (!) calorieen verbrand. Mijn gewicht is gezakt van 180 lbs. naar 93kg en ik ben gekrompen van 6'1" naar 1.88 meter...

Behoorlijk drukke week trouwens, want ik heb ook mijn Spaans aangescherpt en mij verdiept in de betere Ierse film (In the name of the father, Intermission, Veronica Guerin...). Daarnaast hebben we vorige zaterdag ook Ierland aangemoedigd tijdens hun oververdiende gelijkspel tegen Frankrijk (En zo'n 5000 calorieen aan Guinness achterover geslagen in het hol van de leeuw: Cafe en-Seine). Verder ook tevergeefs geprobeerd kaarten te bemachtigen voor Bill Bailey (cfr. Never mind the buzzcocks), maar 't was uitverkocht en aan Bono duidelijk gemaakt dat hij NIET zijn beste plaat ooit heeft gemaakt, dat 'With or witout you' nog steeds hun beste nummer is en dat gans zijn groepke in geen honderd jaar aan Depeche Mode kan tippen.

Depeche Mode is trouwens behoorlijk 'hot' de dag van vandaag. Marilyn Manson heeft net een kutversie van Personal Jesus uit en maandag wordt 'Enjoy the Silence 2004' op de wereld losgelaten. Het beste nummer uit de jaren 80 (uitgebracht in maart 1990) wordt vakkundig door de mangel gehaald door onder andere Linkin Park en Timo Maas. Ander klassiekers worden bewerkt door Air, Goldfrapp, Portishead, Kruder and Dorfmeister en Underworld. Het feit dat ik zo'n grote DM-fanaat ben doet natuurlijk de geruchten over mijn geaardheid niet afnemen...

Volgende week zullen de renovatiewerken echter even stilliggen, aangezien ik voor enkele dagen naar Kroatie trek om de jongens van Par-Ky Menen een hart onder de riem te steken. Menens beste volleyballen in Zagreb tegen Aalborg (DK), Almere (NL) en uiteraard Zagreb zelf. Ik ben van plan mij in het (heterogene) Zagrebiaanse nachtleven te storten en breng natuurlijk ook uitgebreid verslag uit."

Hasta luego!

The Squad

Is there anybody out there?

The book in my hand

Disc Located

April Fools

His masters voice

The Greenback

Flat Earth Society