« Home | HALLO VLAANDEREN (euh, ik weet dat mijn fanbase n... » | NIEUWEN OASEM We goan der ier ne kje ne nieuwen d... » | BERICHT UIT IERLAND al utgeblet dak weg benne? D... » | GROETJES UIT DUBLIN Jist vor te zeggen damme morn... » | GIJZELING EN VIV Ik hou de Fortisdirectie gegijzel... » | DUBLIN Kè verleen weke noa Dublin gewist in 'twie... » | DAVE Gistern ek jèrst nor den Irish Pub gewist, e... » | VERJOARDAG Dinge Hulla è gevroagd ofdak nie noa z... » | POTENTIELE VRIJAGES Populairste voornamen voor me... » | WUVEN Gisterennuchten riek noar kortrik up dotost... »

BIETJE FOR PRESIDENT

'k Ben even weggeweest, maar in tegenstelling tot eerdere berichten ben ik niet in Kroatie geweest. Ik was VN-waarnemer voor de verkiezingen in Ohio.

’t Is onwaarschijnlijk natuurlijk dat de anti-christ weer verkozen is, maar laat ons alles eens in perspectief plaatsen. Waar heeft Kerry zijn stemmen gehaald? In het noord-oosten en aan de westkust. M.a.w. de ontwikkelde gebieden. Wat we hier in Europa wel eens durven vergeten is dat 80% van de VS nog gewoon Far-West is en dan ook bevolkt wordt door cowboys. Wie wordt er dan als sherrif verkozen? De grootste cowboy van allemaal.

Grootste drukkingsgroepen in Amerika? NRA, olie-lobby en the Klan. I rest my case.
Hoe ga je de gemiddelde hillbilly in Nebraska wijsmaken dat zijn vijf jeeps een gat in de ozonlaag veroorzaken? Hoe kan er nu een gat zijn in iets waar je door kunt kijken?

In elf staten werd een referendum gehouden over het homohuwelijk, in elf staten werd het verworpen. Nu kun je misschien iets hebben tegen de term 'huwelijk'. In ons compromislandje houden we het dan op 'samenlevingscontract' en klaar is Kees. Waar het echter om draait is dat in heel wat Amerikaanse staten het bij wet verboden is een homorelatie te hebben. Hulla kust zijn vriendje op straat (als hij er ene zou hebben) en hij vliegt voor een half jaar den bak in (waar hij natuurlijk de bitch van de cipier wordt, maar das een ander verhaal...).

Dat de doodstraf in Amerika nog wordt uitgevoerd weten we ook. Daarnaast hebben ze ook zoiets als de first amendement. Vrijheid van meningsuiting op zijn Jurgen Verstrepens. Ik, Cletus McFarland, ben tegen de joden en de negers en dat ga ik eens aan iedereen vertellen. De volgende stap is natuurlijk die neger aan een koord aan mijn trekhaak hangen en er een rondje van mijn county mee rijden.
Let's face it jongens: de wereld wordt bestuurd door een land waar Hitler zich in bepaalde gebieden ongemakkelijk zou voelen...

Kerry dan maar? Laat me niet lachen. Yves Leterme heeft honderd keer het charisma dan die Kerry. Kerry, vertegenwoordiger van de kleine man? Hij is verdomme smoorrijk. Iedere keer dat ge ne curryworst special eet, is hij weer een euro rijker. Herinner u Al Gore? De man geeft voordrachten voor enkele honderdduizenden euros per uur. Dat zijn pas idealisten. De Democraten, mon oeuil. Hoe kun je in zo’n groot land een tweepartijenstelsel verdedigen?

Wat moeten we dan met de States? Wel, Moeder Natuur to the rescue zou ik zo zeggen. Onder 'Ye Old Faithfull', de bekendste geiser van Yellowstonepark, ligt een magmakamer van tientallen kubieke kilometer. Zo eens om de 50 miljoen jaar ontploft dat boeltje en volgens Bill Bryson (oke, er is 1 goeie Amerikaan...) zijn we zo'n 30 miljoen jaar over tijd. Afijn, als dat boeltje explodeert, zijn we van de States af. Het is natuurlijk zo dat de temperatuur op aarde dan met 5 tot 10 graden daalt, en zowat 90% van de wereldbevolking binnen de drie jaar crepeert. Maar als geboren leider is het duidelijk dat ik overleef en een verlichte dictatuur sticht. De wereld dient herbevolkt te worden en blijken nu net Sandra Bullock, Jennifer Connoly en Alyssa Milano op het filmfestival van Gent aanwezig te zijn. Ze zijn dus niet aan smithereens geblowd en vallen uiteraard in zwijm voor de nieuwe wereldleider en samen brengen we de wereldpopulatie terug op peil. We stichten een agrarische gemeenschap waar homo’s, negers en alle andere gekleurden aan de hoogste boom... Shit, ik vrees dat het genetisch is gastjes: lees er de studie van Milgram maar eens op na...

President Bietje groet u...

The Squad

Is there anybody out there?

The book in my hand

Disc Located

April Fools

His masters voice

The Greenback

Flat Earth Society