« Home | My fair ladySo, my time here in Dublin is almost u... » | His shadow will remain, even after he is gone...We... » | Ireland - SwitserlandHi Max. Pint. Rebel Sandwich.... » | You never know what you're gonna getIsn't life a b... » | The Matrix 1932 ADBack off, Neo, your grandfather ... » | Complaint pour Saint-KatharinaW Jr.Who art in-comp... » | Exciting times...Just rented a new pad in Ghent, w... » | Hot! Hot! Heat!The last couple of days have been a... » | Eire sick?Is that a word? Who cares! I just made i... » | Depeche Mode are back...and so is BietjeIt's been ... »

Bietje is van 't straat!
O toch bijna...

Eindelijk, hoor ik u in koor zuchten. Wel, 't zit zo. De echte liefde heb ik nog niet gevonden, maar ze kan niet lang meer op zich laten wachten. Ik ben sinds deze ochtend namelijk de trotse bezitter van een VLD-partijkaart. DE garantie op een spannend liefdesleven. Of het nu een journaliste is of een kamerjuffrouw uit het zuiden des lands: zo nauw steekt het nu ook niet.
Niet alleen de tanden hebben mijn blauwe broeders van de konijnen...

Welke partijkaarten heb je nu nog tekort?

je kunt al deftig kaarten zeker met je partijkaarten.
Nu is't enkel nog a matter of seconds.
Good luck my friend.

Nu nog een incompetente, arrogante zak worden en 't loopt allemaal los. Succes ;)

oei. ik hoop van liberalen vooral dat ze zich niet uitbreiden, bijvoorbeeld door hun partner te overtuigen. oftewel: een goede liberaal is er een die eenzaam sterft (al gaat dat misschien net ietsje te ver). en dat is zowat het laatste dat ik een innemende persoonlijkheid als jou toewens!!!

lol

succes ermee! :-s

Post a Comment

The Squad

Is there anybody out there?

The book in my hand

Disc Located

April Fools

His masters voice

The Greenback

Flat Earth Society