« Home | Kik mor nat veugelke!Tes beslist. De zoaterdag vuv... » | KlowserUug zit up zinne saait te memn dattie nar D... » | Me zin dor wijjeTes gedon met ier gjille doagen in... » | Tuesday, bloody Tuesday I've been kind of quiet l... » | The Ninth gate For eons, I had meticulously plot... » | To be continued… I need my weekly fix of Sci-Fi. ... » | Don’t dream, it’s over… What a glorious game. Me,... » | Slippery people Don't you hate them? Those yellow... » | Neo-con pro-life Christian-fundi's Pro-lifers. Fu... » | Sticks and stones... With this whole Doom-thing I... »

Bekspoelingen

Kih vriddag nonne kjir gan snoekern me Fanne vant werk. Me zin nar Ken Doherties bwutte in Ranelagh gewist. Nu, je wos dor nie wih, jat pertanks ol nen tap gat in de masters... Ja jongens, serieus mien tantjes gekust. Drie-jin tegen min wufd. Nie slicht begun, mor vanaf den twjidde freem ginnen bol mjir gepot. En zeggen dattiene mins verzekers nog niet den elft gesnoekerd it van ik. Tes tit damme were un bitje train. Me zin ton den dag dernoa na Behgieje gewist voe na Lennik-Parkie te kiekn. In acht jor dak goa gan kiekn ik ze nog nwuit oezwuh zien ofgoan. ’t Wos un rampe up wieln. Gin resepsie, gin pasn, gin blok, ginnen anvol. Ton blufter niefele mir over, e. En winder mor leven odn met oes koebeln. Bille zin an bloedn were van mettie simboalen te slon. Ol gin avanse. Vanoavend terugmatch. Ze zoen beter undernen oasem spoarn voer de reste van de kompetisie. Zundag wost ton finale van de snoeker. Ronnie Osullivun teegn Dsjon Higgins. Tiene-drie! ’t Stong ginne noame up Ronnie. Je wos weireld. Niet an te doen, super uttenoak. Higgins it van gjil den tit gin kloar gezien. Twjih olve seefties en twos gedon. Osullivun pottuguh an achtneegntug persent zij Dennis Teelur en Dsjon Vurgoo. Ze gon nu de reste van tsuzoen niemjir speeln en geweun ol de bookols an Ronnie geven vanjistekjir... Allih, totton e.

The Squad

Is there anybody out there?

The book in my hand

Disc Located

April Fools

His masters voice

The Greenback

Flat Earth Society